Zwroty i reklamacje.

 

Zwroty.

 

W ciągu 14 dni możesz odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od zakupu nie obowiązuje w przypadku zakupu towarów ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności. Za taki towar w asortymencie sklepu uznaje się żywe rośliny.

 

Zwrotu możesz dokonać składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną na adres e-mail zamowienia@parapet.wroclaw.pl

 

Odeślij do nas produkt niezwłocznie, ale nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś/aś nas o odstąpieniu od umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli odeślesz produkt przed upływem terminu 14 dni.

Adres do zwrotów:

Parapet - rośliny & doniczki

ul. Braniborska 14

53-680 Wrocław

Więcej szczegółów znajdziesz w zakładce Regulamin sklepu.



Reklamacja i gwarancja

Przed odebraniem przesyłki sprawdź w obecności kuriera, czy nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. Jeżeli opakowanie jest uszkodzone lub podejrzewasz, że uszkodzona jest jego zawartość (np. słyszysz dźwięk potłuczonej ceramiki), zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki i spisanie z kurierem protokołu, który stanowi podstawę reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem:

- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołącz oświadczenie z opisem powodu reklamacji, oczekiwaną formę rekompensaty (wymiana, naprawa, zwrot pieniędzy) oraz adres zwrotny i numer konta, na który zostanie dokonany ewentualny zwrot pieniędzy.

Adres do zwrotów:

Parapet - rośliny & doniczki

ul. Braniborska 14

53-680 Wrocław

- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

Więcej szczegółów znajdziesz w zakładce Regulamin sklepu.